Upside Down

Halloj halloj , allting bra med er? med mig är allting bra , sitter här med varmt te , så varmt att jag inte ens kan dricka ur det.
Vad har ni gjort den här tiden ni vart uppe ? , jag har iaf hunnit kolla på The Simpsooons , helt klart min favorit serie , och ätit frukost och även lagt på mig kläder och rastat min hund , det var ju lite små saker ?

Jag stänker snart te på kodmallen , för jag fattar ingeting dära , eller jo jag fattar något , men asså hur man får in större profilbild ? asså jag får damp . Jajaja , ska försöka göra nånting iaf , eller så får jag fråga hjälp av någon proffsigare .
Men nu ska jag hålla på med profilbilden , puss o kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0