Step up

Hejsan hejsan , sitter här med glass . Yummiee .. haha . Alla medvetna om att det är snart halloween ? Jag har inga planer för halloween ( som alltid ) Men imorgon blir det iaf Eriksdatsbadet för mig och mina vänner . så det ska bli kul :)

Nån som vill komma med lite tips på filmer , får gärna skriva det i kommentar '' saken '' vore jätte tacksam om någon kom med nån bra film , såklart ni behöver inte säga nån bra film ni får gärna säga något annat . Jag tänker inte sätta press på er att ni MÅSTE skriva till mig , haha såklart inte . Men nu ska jag läsa ett par bloggar och äta upp mitt glass . ses snart igen ,
                                                                                  Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0