just nu är valet erat.

tjotjabalaba! allt bra :) ? med mig är allting suveränt , har inte hunnit göra nånting speccielt .
Har ni inte svarat på Läsarfrågan än ? så finns den under denna inlägg . passa på nu ?
nu fattar jag verkligen att det är höstlov! ingen stress och baaara slapp ! nej vad skönt !
Det känns som att min blogg är tråkig , är den ? vad gillar ni att läsa om vad vill ni att jag ska skriva om ?
jag vet jag måste skriva om nåt inntresant , men det finns ju inget intressant jag kan skriva om .
Förlåt att jag klagar . Men det är bara att kommentera , kommentarsfältet bits inte . hahaha !
vill ni att jag ska börja med Gissa bloggen som nils ? vill ni att jag ska fortsätta med Läsarfrågorna?
eller ... Veckans blogg ? eller Dagens blogg? eller vad . Just nu är valet erat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0