flow

Godkväll klockan börjar bli över åtta , och jag tror att jag ska ta en kvälls fika , hade jag tänkt mig faktsikt .
Blondinbella har börjat blogga igen , skönt . Nu kan man äntligen börja läsa hennes blogg igen, det ska väl bli kul .
Just nu pågor det frågestund i hennes blogg , så passa på att fråga? Det står '' Det ni inte redan vet får ni svaret här ''
jaah .. så ni får fråga på vad ni vill , och hon svarar på det , antar jag. men pröva ?
Tror att jag ska lägga vattnet på kok så att när jag är klar med inlägget så är vattnet kokat klart , för det ska bli en cappucino för min del . Och ikväll blir det även en film för min och brors del , det ska säkert bli nån skräck film , tips? just comment . men vi ses lite senare sötnosar!


Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

Hej! Nu ber jag er läsare om eran hjälp på min blogg.

Kolla gärna in och hjälp mig! Vore jätte snällt.

Puss Och Kram!

2008-10-26 @ 20:37:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0