boom shaka laka!

God morgon ! Förlåt att jag inte bloggat igår , varken haft tid eller ork . Men idag har jag det helt säkert .
Min kompis Milica även skaffat en blogg , det är ju väl sjukt kul att ha nån vän som en bloggare och nån som går i samma klass . det vore ju kul ? Så ni som vill besöka henne hittar ni henne HÄR! , hon är verkligen värt ett besök :)

Igår kväll kom markus och sov över hos oss , det var faktsikt min bror som bjöd hit han .. så vi kollade på film det blev Pulse och Phone , jag håller mig till skräckfilmer så ni får väl lista ut vad det var för filmer :) ?
Men nu tror jag att jag ska fixa lite med min blogg , lite små detaljer och sånt . så vi ses puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0